Ny design, ny inspiration

Jepp, som ni kanske alla ser så har jag ÄNTLIGEN ny design på min blogg.. Jag kom på i går kväll att Isabela har photoshop på sin dator så att jag kunde få min bild till headern i rätt format (jag var lite knäpp när jag sparade filen från början att jag sparade den som photoshop bild, inte JPEG.. IDIOT!). I alla fall, nu har jag en design klar och det kanske inte tar så lång tid innan jag har ännu en ny, för jag tyckte det var ganska roligt att göra hela grejen..

Från detta får jag förhoppningsvis också mera inspiration till att uppdatera oftare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback