Till alla läsare - och ni andra som bara tittde in för en gång..

Jag har klarat teoriprovet. Till körkortet alltså. Så nu är det endast den praktiska delen kvar.
Vissa kanske tror att gårdagen (fredagen den trettonde) är en otursdag, men det är nog bara en helt vanlig dag precis som alla andra. De led liksom inte av det för någr hundra år sedan, så varför ska vi lida av det nu? Jag kom in på fredagen den trettonde bara för att det var just i går som jag klarade mitt körkort ( eller ja, i alla fall teoridelen av det).

Vi hade bara en liten aning otur i går kväll. Det började regna på kvällen när vi var ute. Inte roligt.

Nu är det i alla fall dags för kaffepaus - fast för mig blir det inget kaffe idag, det är för varmt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback