Lite smått och gott

Slut på jobb sör min del. Men ännu har jag skolan kvar.

I måndadgs var jag på Marthornas julfest och spelade lite fiol för dem. Det är alltid lika roligt. Dessutom överraskade vi med att ha ett litet luciatåg sådär oanmält.

I går kväll bakade jag lussekatter, bara en dag för sent, men de är lika goda i alla fall. bara jag inte äter upp dem allt för fort..

Nu har jag alltså bara resten kvar. Skoljobbet är jag nästan beredd på att ge upp fastän det nu bara är en vecka kvar, jag vill inte alls tvätta kläderna som jag behöver när vi ska till Sverige nästa vecka och ja är bara allmänt nere. Tror att jag seriöst behöver en läng paus från allt NU! NZ kanske?


Bilden från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback