Återigen en tid sedan sist

Jahapp, tänkte att jag skulle gå och lägga mig tidigt i kväll, men så blev det ju inte nej (alltså tidigt för att vara här, hemma i Finland skulle klockan halv elva vara tidigt, vilket är sent här.. confusing). I morgon ska jag upp halv 6 för att gå i duschen, man vill ju se bra ut på skolfotot (och ID kortet) sedan. Mitt problem just nu är väl att jag håller på att kopiera en sak i datorn och det ska ta 10 minuter, men frågan är om jag orkar vara uppe så länge till.. Jag är väl så illa tvungen.
Förlåt mig om detta inlägg blir riktigt flummit, alltså sådär onormalt flummigt även för att vara mig. Jag vet att jag kan vara ordentligt flummig ibland, men nu är jag inte riktigt på blogg humör, allt bara på grund av att jag skrev i dagboken i kväll, någonting jag inte har gjort under hela februari månad så nu har jag så mycket att ta igen. När ska jag lära mig att skriva litet varje dag? Jag gjorde det under en tid någongång i oktober tror jag, men sedan for jag på ett party och min rutin blev bruten. och visste ni förresten att det tar 21 dagar att skapa en vana? Men hur ska jag orka skriva varje kväll i 21 dagar när jag knappt orkar ta mig ur sängen på morgonen?

Jag har hunnit fundera en aning över resten av mitt år här. Vill jag verkligen åka hem och bara lämna allt jag har byggt upp här? Och om jag åker hem, kommer jag att känna att det var som jag minns det, eller är allting förändrat? Trivs jag så bra här att jag kunde tänka mig att stanna, eller komma tillbaka för att gå på universitetet?

Många frågor och ingen annan än jag och tiden kan svara på dem. Det blir väl så att vi får ta vara på vår tid här och sedan se hur det blir.

NU får jag äntligen börja sova. God natt på er (fastän det är mitt på dagen i Finland, konstigt)

♥ NZ ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Näj nu! :O Klart du ska kom häjm!! Betyyder ja såde liite fö de?! :O

2010-02-10 @ 14:33:03
URL: http://miliimli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback