Hemma men ändå inte

På flera olika vis. Jag är hemma från Sydön, men ännu inte hemma i Finland. Jag är hemma i Dalefield, men inte i det rum som har varit mitt det senaste året.

Jo, jag blev alltså utflyttad från mitt rum medan jag var på resa. Varför? Det skulle städas tills nästa flicka kommer hit. Så ja, nu sitter jag i en säng som är min, men ändå inte. Jag har en hel hög med saker framför mig som ska behöva packas ner i en låda jag inte har. Jag skulloe behöva försöka ordna en sista träff med alla mina vänner i kväll, men jag vet inte om jag orkar. Jag skulle behöva repetera mina repliker, men manuset är nerpackat i den enda lådan jag faktiskt har... Problem.

Jag har i alla fall lite bilder att dela med mig av från sydön... Jag tog över 1000 bilder men ni ska få se 5 av dem..

Nehepp, min dator ville tydligen inte att ni skulle få se några bilder idag. Tja, de kommer väl kanske upp senare i stället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback