Inspiration

Äntligen har lite blogginspiration infunnit sig hos mig igen. Det hjälper alltså att titta runt lite och läsa andras bloggar. Fast idag tänkte jag i alla fall bara lägga upp en liten lista av vad som återstår att göra idag.

  • Skriva klart en intervju (har tyvärr skjutit upp det så långt det går men nu!)
  • Läsa läxorna (ett nödvändigt ont)
  • Zumba (tyckte det var ett tag sedan sist)
  • Förhoppningsvis hinna skriva en liten artikel om hur det var i NZ (en till sak som skjuts upp så ofta det bara går)
  • Kanske kolla film (man måste ju varva ner också efter allt slit, jag har förresten läst någonstans att man använder mindre hjärnceller när man tittar på TV än när man sover (Faktan är inte uppkollad, så lita inte till 100% till den), så finns det då något bättre sätt att koppla bort allting?)
  • Virka! Roligt tidsfördriv. Förhoppningsvis kommer det att bli någonting bra av alla lappar.
Tja, det var allt tror jag. Men om jag ska hinna måste man väl sätta igång, dessutom måste jag väl och handla lite mat för att överleva. Typiskt att man inte kan äta var annan dag som man klarade när man var liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback