Måste ha varit uttråkad

Just som jag satt här och virkade och kollade runt på lite andra bloggar upptäckte jag att jag inte hade uppdaterat på fyra veckor. För mig köndes det som om jag hade uppdaterat förra veckan. Så mycket har jag för mig numera. Jag hinner helt enkelt inte.
Då kom jag också fram till att jag måste ha varit lite uttråkad kvällstid medan jag var borta. Hur kom det sig annars att ajg kunde uppdatera flera gånger på en vecka? Nej, jag klagar inte, jag bara konstaterar. Så måste det helt enkelt ha varit.

Annars, min virkning, jag har ingen aning om vad det kommer att bli, det får framtiden och inspirationen utvisa. Nu ska jag fortsätta arbetet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback