Finskaförhör och notletning

Idag uppdaterar jag många gånger! Är ni förvånade ännu?

I alla fall tänkte jag bara tala om att jag har finska läxförhör i morgon och skulle säkert behöva läsa på det i stället för att skriva här, men detta är mycket roligare. Dessutom behöver jag söka noter och spela lite innan min tid tar slut. Ska nämligen åka bort i kväll, så jag har väl inte så mycket tid kvar innan jag åker.

Men i alla fall hoppas jag att ni kommer över förvåningen och börjar läsa här igen, för det är ju som bekant roligare att skriva om någon läser vad man har skrivit. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Azra

Mera uppdateringar åt folket!! :D

2011-01-18 @ 15:58:46
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback