Det är lite mycket nu..

Hej hopp!
Idag har vi, som ni säkert alla vet, Fastlagstisdagen. Men vi har även Internationella kvinnodagen. Så jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag.

Skolan började igår igen efter lovet. Jag kom fram till att jag igen har en full period att se fram emot, enda skillnaden från tidigare perioder är att jag nu är ännu mera överöst med skolarbete. Eftersom jag denna period läser fysik (med många krävande hemuppgifter), kemi (som jag i och för sig tycker riktigt mycket om, men det kan bli lite för mycket arbete ibland), matte (tja, vi vet väl alla vad det innebär), modersmål (denna kurs går ut på att man ska läsa två romaner, analysera dem samt göra andra analyser inför studentskrivningarna) och en engelska kurs (där vi också måste läsa en bok på engelska och skriva om den). Så ni förstår att jag har en hel massa jobb denna period. För att fylla på listan kan jag nämna studentskrivningar i häsokunskap, musik, orkestern och lite egen tid.

För att sammanfatta allt detta: Stör mig inte!

Som en bonus kan ni ju också tycka lite synd om mig. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback